27.8.2024← Takaisin

Päällystöliitto ry on ottanut käyttöönsä uuden digitaalisen lomakohteiden varausjärjestelmän maanantaina 2.9.2024 aamulla. Kaikki lomakohteiden varaaminen jäsenistöllä tapahtuu tuon uuden järjestelmän kautta. Vaatii erillisen rekisteröitymisen lomakohteiden varausjärjestelmään uusilla sitä varten tehdyllä sivustolla. Linkki kirjautumissivuille ja ohjeet rekisteröitymisestä löytyvät liiton jäsensivuilta lomatoiminnan alta!

Päällystöliiton sähköinen lomanvarausjärjestelmä on ihan oma järjestelmänsä ja sen kirjautumissivulle pääsee liiton nettisivujen lomatoiminta välilehden kautta. Jäsensivuja ei ole muutettu millään lailla vaan niihin kirjautuminen tapahtuu kuten aiemminkin on tapahtunut.

MIkäli haluat jäsenenämme varata tulevaisuudessa lomakohteita on uuteen järjestelmään rekisteröidyttävä käyttäjäksi, vaikka olisit jo aiemmin käyttänytkin/varannut lomakohteita. (Tee tämä rekisteröityminen vain yhden kerran!).

Onnistuneen rekisteröitymisen jälkeen tallenna sivusta uusi kirjanmerkki selaimesi kirjanmerkkeihin, näin pääset nopeasti kirjautumaan uudelle lomakohteiden varaussivustolle!

Muut yhteistyötahot, joilla on oikeus varata Päällystöliiton lomakohteita tulee edelleen varata lomakohteet soittamalla liiton toimistoon tai lähettämällä sähköpostia toimiston postiin!

Ongelmatilanteissa ole yhteydessä toimiston numeroon 040 301 9290!