Tervetuloa jäsenet Päällystöliiton Evp-yhdistyksen kesäpäiville Savonlinnaan

Vuoden 2024 Kesäpäivät vietetään Savonlinnassa 17.–18.8. Sokos-Hotelli Seurahuoneella osoitteessa Kauppatori 4-5. Perinteisen tavan mukaan aloitamme lauantaina 17.8 kello 11.30 lounaalla, ja iltapäivällä tutustumme Savonlinnaan risteilemällä Saimaalla. Illallinen nautitaan Hotelli Seurahuoneella klo 19.00 alkaen ja ilta päätetään tansseihin. Varustuksena siisti asu, ”smart casual” ilman solmiota. Sunnuntaina nautitaan aamiainen ja  aloitetaan paluumatkat kohti kotia. Olemme varanneet mahdollisuuden tulla paikalle jo perjantaina, mikäli se helpottaa matkustamista.

Kesäpäivien osallistumismaksut ovat:

- La-Su kahden hengen huoneessa 200 €/henkilö

- La-Su omassa huoneessa 280 €/henkilö

- Pe-Su kahden hengen huoneessa 265 €/henkilö

- Pe-Su omassa huoneessa 390 €/henkilö

Osallistumismaksut sisältävät aamiaisen, lounaan, risteilyn ja illallisen

Mikäli osallistut vain osaan tapahtumista ovat hinnat seuraavat:

- Iltajuhla 90 €

- La lounaasta illalliseen 125 €

Huom!

Hotellilla on maksullista pysäköintitilaa hintaan 16€/vrk. Mikäli haluat käyttää sitä ilmoita siitä Martille niin varataan kaikille kerralla.

Kesäpäivien ilmoittautumiset lähetetään Martti Långille (martti.lang@gmail.com) tai puhelimella 050 339 8841. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.7. Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan osallistumismaksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19.

PÄÄLLYSTÖLIITTO EVP-YHDISTYS RY YHTEISTYÖSSÄ TAMPERE GUITAR FESTIVALIN KANSSA

Tervetuloa Tampere Guitar Festival 20 vuotta -juhlakonserttiin, johon tarjoamme jäsenillemme etuhintaisia lippuja.

Aika: lauantai 8.6.2024 klo 19

Paikka: Tampere-talo, Iso sali

The Navy Band plays Zappa & more
Esiintyjät: 32-henkinen Laivaston soittokunta, kapellimestari Tero Haikala sekä kitaristit Timo Kämäräinen ja Mario Parizek

Laivaston soittokunnan näyttävässä konsertissa esiintyvät huippukitaristit Timo Kämäräinen ja Mario Parizek yhdessä 32-henkisen Laivaston soittokunnan kanssa kapellimestarina Tero Haikala. Konsertissa on ainutkertainen mahdollisuus kuulla, miltä kuulostaa esimerkiksi Myrskyluodon Maija tai Kauriinmetsästäjistä tuttu Cavatina isolla orkesterilla. Lisäksi konsertissa kuullaan muun muassa Frank Zappan, Anssi Tikanmäen, Pekka Pohjolan ja Santanan teoksia. Lisätietoja konsertista: https://www.tgf.fi/juhlakonsertti

Tarjoamme etuhintaisia ennakkolippuja VIP- ja A-katsomosta, kun ostat vähintään 2 lippua.

Permanto A (hintaryhmä 1): 40,50 € / henkilö (norm. ovelta 50 €)

VIP-katsomo (hintaryhmä 7): 53 € / henkilö (norm. ovelta 70 €)

Alennus tästä linkistä: https://www.lippu.fi/eventseries/3558643/?affiliate=ela

Ladattavat tiedostot: